Jak mówi Adam Kamiński, bohaterem spotu jest biznesmen, który o świcie przyjeżdża do puszczy. Odpoczywa aktywnie na kajaku, rowerze i konno. A w ręku trzyma mapą puszczy. Na koniec spotu ów turysta czyta przewodnik.
- Podobnie będą skonstruowane billboardy, które zamieścimy w Białymstoku oraz w Warszawie. W sumie pojawi się ich sto - mówi Adam Kamiński.
Nie zabraknie też promocyjnych gadżetów. To plecaki, noże do zbierania grzybów, czapraki na konia, ponczo na deszczową pogodę oraz wiele innych przydatnych rzeczy. Będą one niezbędne podczas podróży po puszczy.
Kampania promocyjna ma pokazać najpiękniejsze i najciekawsze zakątki puszczy oraz szlaki turystyczne puszczy i doliny górnej Narwi. Ma ona przyciągnąć jak najwięcej turystów. Jest ona możliwa dzięki unijnemu dofinansowaniu. Lokalna Grupa Działania Puszcza Knyszyńska opracowała projekt Poznajemy siebie - promujemy siebie i dostała na ten cel milion czterysta tysięcy złotych.
W ramach projektu powstaje też szczegółowa mapa i przewodnik po puszczy.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?