- Rynek włoski jest jednym z największych dla branży metalowej, stąd nasze szeroko zakrojone przygotowania, żeby tam wejść związane głównie z koniecznością komunikacji w języku włoskim - mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor handlowy Promotechu. – Po nawiązaniu współpracy z perspektywicznym przedstawicielem, firmą SSQ, rozpoczęliśmy prace nad budową sieci obsługiwanych przez nią, regionalnych dystrybutorów. Opracowaliśmy też kompletną stronę internetową z ofertą Promotechu i wszelkie materiały marketingowe w języku włoskim. Udział w targach był zwieńczeniem tych wszystkich prac. Wysłaliśmy jasny sygnał do naszych klientów oraz konkurentów, że na rynek włoski wchodzi firma o szerokiej ofercie produktowej.
Czytaj też: Promotech sfinansuje składkę pracowników na Pracownicze Plany Kapitałowe dając im podwyżkę
W Mediolanie Promotech zaprezentował pełną gamę wózków do spawania i cięcia, wiertarki z napędami elektrycznymi oraz pneumatycznymi, a także ukosowarki – manualne i większe - z posuwem automatycznym. Stoisko firmy reprezentowali zarówno pracownicy Promotechu, jak i firmy SSQ.
- Głównym celem udziału w tych targach była rozbudowa sieci sprzedaży, tak by dotrzeć z ofertą do klientów na terenie całych Włoch. Po targach możemy być dobrej myśli, bo odwiedzali nas m.in. obecni partnerzy handlowi dystrybutora Promotechu, a także liczne firmy handlowe, zainteresowane sprzedażą naszych wyrobów w swoich regionach. Dużym atutem dla tych firm była również możliwość spotkania się i bezpośredniej rozmowy z producentem – mówi Zbigniew Kopciewski.
Czytaj też: Promotech na targach Euroblech 2018 w Hanowerze. Unikalne na świecie rozwiązania firmy były przebojem imprezy
Szczególną uwagę zwiedzających zwróciły pokazy na żywo ukosowarek, wiertarek oraz punchera.
– Zróżnicowana oferta naszych produktów, a także szeroka gama opcjonalnych akcesoriów rozszerzających ich zastosowanie, przyciągnęła też wielu przedstawicieli firm branży metalowej - klientów końcowych, którzy poszukują maszyn do konkretnych zastosowań i możliwości podniesienia efektowności swoich procesów produkcyjnych - dodaje Andrzej Twarowski, specjalista ds. marketingu firmy. - Wielu z nich zdecydowało się na zakup już podczas targów. Z innymi nasi dystrybutorzy umówili się na prezentacje maszyn w ich zakładach przemysłowych w najbliższych tygodniach.
Oprócz zwiedzających z Włoch, stoisko Promotechu wzbudziło zainteresowanie osób z innych krajów basenu Morza Śródziemnego: Francji, Libii, Egiptu, Cypru, Algierii, Tunezji, Malty oraz Arabii Saudyjskiej.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?