Mlekovita już od ponad 90 lat zdobywa zaufanie konsumentów i wyznacza trendy na rynku, proponując najwyższej jakości produkty mleczarskie. Dba o to, by w polskich domach nie zabrakło tradycyjnych, polskich wyrobów mleczarskich.
- Nieustannie poszerzamy ofertę mlecznych artykułów premium, funkcjonalnych czy ekologicznych. Cieszymy się, że nasze produkty są doceniane zarówno przez konsumentów, detalistów, jak i ekspertów. Jednocześnie, jako lider branży mleczarskiej w Polsce oraz największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, pamiętamy o tym, by rozwijać nasz biznes w odpowiedzialny i zrównoważony sposób. Dążymy do wprowadzania najwyższych standardów w zakresie ochrony środowiska. Nieustannie pracujemy nad tym, aby wdrażać w naszej firmie innowacyjne i proekologiczne rozwiązania, ponieważ dobro środowiska jest dla nas bardzo istotne – mówi prezes Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.
Aż pięć produktów Mlekovity znalazło się wśród laureatów badania[b] „Perły Rynku FMCG 2020” – ogólnopolskiego, niezależnego plebiscytu branżowego, w którym detaliści wskazują najlepsze nowości spożywcze, kosmetyczne i chemii gospodarczej.[/b]
- „Złotą Perłę Rynku FMCG” w kat. „Produkty śniadaniowe” otrzymały sery długodojrzewające z linii Diamenty Konesera,
- linia mlecznych napojów proteinowych Super Body Active (w kategorii „Napoje funkcjonalne i energetyczne”),
- ser sałatkowo-kanapkowy Favita bez laktozy (w kat. „Produkty dietetyczne (bez glutenu, bez laktozy, bez cukru)”),
- BIO ekologiczne mleko UHT (w kategorii „Produkty bio, eko, vege”)
- Super Body Active koncentrat białek serwatkowych WPC 80 instant (w kategorii „Produkty sypkie”).
Z kolei za tegoroczną nowość w swoim asortymencie produktowym – batoniki twarogowe w polewie czekoladowej MiaMu – firma otrzymała Nagrodę Kolegium Redakcyjnego w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2020”. Mlekovita jest jedynym polskim producentem tego innowacyjnego (stanowiącego alternatywę dla tradycyjnych słodyczy), produktu.
Natomiast redakcja magazynu „Handel”, przyznała jej nagrodę specjalną w konkursie „Hit Handlu 2020”. Firma ograniczyła bowiem ilość tworzyw sztucznych w opakowaniach swoich produktów aż o 100 tys. kg w skali roku. Nagrodą „Hit Handlu 2020” doceniono również innowacyjność w zakresie handlu. Chodzi o uruchomienie e-sklepu sba.com.pl, w którym można zaopatrzyć się w produkty bogate w białko. Dodajmy, że już w listopadzie firma uruchomiła drugi sklep: mlekovitka.pl.
Strefa Biznesu: W Polsce przybywa pracowników z Ameryki Południowej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?