Żabka wycofuje produkty - dlaczego?
W związku z decyzją Powiatowego Lekarza Weterynarii informujemy, że wycofujemy ze sprzedaży produkty z obecnością wołowiny: Cheeseburger wołowy Szam Amm z numerem partii 515/C/1 i terminem przydatności do spożycia 18/02/2019, z numerem partii 553/C/1 i terminem przydatności do spożycia 19/02/2019, z numerem partii 581/C/1 i terminem przydatności do spożycia 20/02/2019 oraz Kiełbaski z wołowiną XL z numerem partii 676/1 i terminem przydatności do spożycia 17/11/2019, z numerem partii 780/1 i terminem przydatności do spożycia 20/11/2019, producenta Konspol HOLDING Sp. z o. o. Produkty są wycofane ze względu na prawdopodobieństwo obecności mięsa niepoddanego badaniu poubojowemu
- informuje Żabka Polska w oficjalnym komunikacie.
Sieć apeluje do wszystkich Klientów, którzy zakupili powyższe produkty by ich nie spożywali oraz zwrócili zakupiony towar.
Czy można zwrócić cheeseburgera kupionego w Żabce? Gdzie to zrobić?
- Zwrotu należy dokonać w najbliższym sklepie Żabka lub Freshmarket
- Sklep zwróci pieniądze za przyniesiony produkt
- Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą wynikać w związku z zaistniałą sytuacją. Działanie firmy Żabka Polska podyktowane jest troską o bezpieczeństwo Konsumentów i najwyższą jakość oferowanych produktów - czytamy na stronie Żabka Polska.
Przeczytaj też:
Nowy Lidl przy ul. Bitwy Białostockiej. Prace budowlane zbliżają się do końca [ZDJĘCIA]
Dotąd łapał złodziei. Teraz zatrzymał pijanego kierowcę (zdjęcia)
Ul. Staszica. Napad na sklep. Do więzienia za słoiki czekolady
SMOG SKRACA ŻYCIE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?