Województwo Podlaskie przygotowało świąteczny spot reklamowy, który używając storytellingu oraz lokalnych aktorów opowiada bożonarodzeniową historię. Pokazuje ona jak technologia potrafi niszczyć więzy rodzinne oraz jak korzystnie wpłynąć może jej nagły brak na relacje międzyludzkie.
Spot ten jest spójny ze stworzonym kilka lat temu hasłem promocyjnym regionu „Podlaskie. Zasilane Naturą”. Pokazuje spokój, naturę oraz możliwość zdystansowania się od technologii jako jedne z najważniejszych walorów województwa podlaskiego. Ponadto nawiązuje on do licznych „memów o Podlasiu” pojawiających się w internecie.
Za scenariusz i reżyserię spotu odpowiada Filip Sokołowski. Zdjęciami i montażem zajął się Krzysztof Łapiński, a dźwiękiem Piotr Januszewicz.
W filmie można zobaczyć twarze znane z białostockiego Teatru Dramatycznego. Wystąpili w nim: Franciszek Utko, Krystyna Kacprowicz-Sokołowska, Justyna Godlewska-Kruczkowska, Piotr Szekowski, Marcel Szekowski i Aniela Anna Kruczkowska.
Zobacz też:
Niezwykłe fotografie z regionu. Zobacz prace nagrodzone w konkursie "Podlasie w obiektywie im. Wiktora Wołkowa" (zdjęcia)
Rynek Kościuszki. Ekumeniczna Wigilia Miejska 2019 ściągnęła tłumy białostoczan [ZDJĘCIA]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?