Ludzie lubią jeździć w miejsca, które znają. W góry, nad morze. My chcemy pokazać turystom regiony Polski, które są bardzo atrakcyjne, ale za słabo wypromowane turystycznie. Tak jak Podlaskie - mówi Katarzyna Draba, rzecznik prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej.
Ta właśnie ogłosiła nieograniczony przetarg na przygotowanie kampanii multimedialnej, która ma promować atrakcyjność turystyczną wschodniej Polski.
Chodzi o nasze województwo, oraz warmińsko-mazurskie, podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie. Organizacja turystyczna dostała na ten cel pieniądze z Unii Europejskiej. To ponad 20 milionów złotych. Na oferty czeka do kwietnia.
- Profesjonalna kampania promocyjna ma mieć charakter ogólnopolski i obejmować dodatkowo dwa rynki zagraniczne: Ukrainę oraz Niemcy - wyjaśnia Katarzyna Draba. - W promocji mogą być wykorzystane media: spoty reklamowe, publikacje. Ale niczego nie narzucamy. Czekamy na ciekawe pomysły - dodaje.
I przypomina, że każde wschodnie województwo ma wiele do zaoferowania turyście. Trzeba mu tylko o tym przypomnieć, przełamać turystyczne stereotypy.
- Województwo podlaskie potrafi urzekać przyrodą. Tylko tutaj możemy spotkać niepowtarzalne krajobrazy. I to powinno przyciągać turystów. Takie jest moje zdanie - podkreśla rzecznik Polskiej organizacji Turystycznej. Wie, że wschodnie województwa mają gorzej rozwiniętą infrastrukturę niż zachód Polski. Ale turystów nie powinno to zniechęcać.
- Za odwiedzającymi przyjdą też inwestycje i pieniądze. Dlatego warto się promować - dodaje Katarzyna Draba.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?