Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wakacje w Tunezji: Obskurny hotel bez basenu, ale z dopłatą. Oszukana przez biuro podróży.

(adek)
Co zrobić, gdy biuro podróży zepsuje nam wakacje?
Co zrobić, gdy biuro podróży zepsuje nam wakacje? Fot. sxc.hu
Co zrobić, gdy oszukało nas biuro podróży? Można dochodzić swoich praw.

Wyjechałam na tydzień do Tunezji, ale warunki w jakich mieszkałam, dalece odbiegały od tych obiecywanych przez biuro podróży. Pierwszą noc spędziłam w obskurnym budynku. Następne już w lepszym, ale musiałam dopłacić. Przy hotelu nie było ani basenu, ani zieleni, jak obiecywano mi w Polsce - napisała do nas Czytelniczka.

Jarosław Brzozowski, miejski rzecznik konsumentów: W takiej sytuacji należy jak najszybciej złożyć pisemną reklamację do organizatora wycieczki. Trzeba wskazać wszystkie różnice, które istniały między obiecaną wycieczką, a tym, co było na miejscu. Przydadzą się też zdjęcia. Można skierować roszczenia o zwrot pieniędzy wpłaconych przez panią z własnej kieszeni oraz zadośćuczynienia za zmarnowane wakacje. Gdyby biuro podróży nie uznało roszczeń, należy skierować sprawę do sądu.

Czytaj e-wydanie »
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na poranny.pl Kurier Poranny