Białostocka komunikacja miejska chce kreować swój wizerunek wśród pasażerów. Magistrat właśnie ogłosił przetarg na firmę, która przygotuje oraz przeprowadzi kampanię kreującą wizerunek marki BKM.
- Tu nie chodzi o reklamę - zapewnia Jarosław Wyszkowski, zastępca dyrektora zarządu białostockiej komunikacji miejskiej.- Te elementy reklamowe są jedynie dodatkiem. Kampania ma polegać między innymi na tym, by jednakowo ubrać kierowców autobusów.
Nowe stroje mają być schludne i estetyczne. Elementy porządkujące mają pojawić sie również na wiatach przystankowych oraz na autobusach. Magistrat chce promować nowe logo miejskich autobusów, czyli zielono-niebiesko-granatową strzałkę z literami BKM.
- Wszystkie autobusy zostaną jednakowo oklejone, tak jak te nowe solarisy - wyjaśnia Jarosław Wyszkowski. - Wprowadziliśmy nowe logo i nazwę, ale nie wszystkim BKM jest znane. Chcemy też utrwalić nową nazwę wśród mieszkańców.
Na wiatach przystankowych oprócz plakatów reklamowych mają pojawić się m. in. czytelne naklejki i napisy z numerami autobusów czy też nazwami przystanków.
Marzeniem urzędników jest by białostoczanie nie posługiwali się już zwrotem MPK, a nowym skrótem BKM.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?