Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

BKM będzie się reklamować wśród białostoczan. Kierowcy dostaną nowe mundurki.

(uz)
BKM chce, żeby nowy skrót wyparł MPK
BKM chce, żeby nowy skrót wyparł MPK fot. Wojciech Oksztol/Archiwum
Reklama w radiu, autobusach i na wiatach przystankowych. Do tego 195 tysięcy ulotek, które mają trafić do skrzynek pocztowych białostoczan oraz mieszkańców kilku podbiałostockich gmin, do których dojeżdżają miejskie autobusy.

Białostocka komunikacja miejska chce kreować swój wizerunek wśród pasażerów. Magistrat właśnie ogłosił przetarg na firmę, która przygotuje oraz przeprowadzi kampanię kreującą wizerunek marki BKM.

- Tu nie chodzi o reklamę - zapewnia Jarosław Wyszkowski, zastępca dyrektora zarządu białostockiej komunikacji miejskiej.- Te elementy reklamowe są jedynie dodatkiem. Kampania ma polegać między innymi na tym, by jednakowo ubrać kierowców autobusów.

Nowe stroje mają być schludne i estetyczne. Elementy porządkujące mają pojawić sie również na wiatach przystankowych oraz na autobusach. Magistrat chce promować nowe logo miejskich autobusów, czyli zielono-niebiesko-granatową strzałkę z literami BKM.

- Wszystkie autobusy zostaną jednakowo oklejone, tak jak te nowe solarisy - wyjaśnia Jarosław Wyszkowski. - Wprowadziliśmy nowe logo i nazwę, ale nie wszystkim BKM jest znane. Chcemy też utrwalić nową nazwę wśród mieszkańców.

Na wiatach przystankowych oprócz plakatów reklamowych mają pojawić się m. in. czytelne naklejki i napisy z numerami autobusów czy też nazwami przystanków.

Marzeniem urzędników jest by białostoczanie nie posługiwali się już zwrotem MPK, a nowym skrótem BKM.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny