Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Markowe biustonosze po 19, 99 - Białystok handluje przez Internet

(agsa)
Jeden z modeli biustonoszy oferowany przez Internet
Jeden z modeli biustonoszy oferowany przez Internet Fot. www.kontri.pl
Kontri powstało z myślą o wyprzedażach bielizny. Teraz asortyment jest o wiele większy. To sklep on-line dla tych, którzy do końca nie wierzą internetowi

Spółka Kontri powstała na bazie firmy GAIA, produkującej damską bieliznę.

- Gdy wprowadzaliśmy na rynek nowe kolekcje, musieliśmy się liczyć z tym, że zostaną nam końcówki starych - mówi Andrzej Ciulkin, współwłaściciel i GAI, i Kontri. - To towar, którego nawet za małe pieniądze nie chcą sklepy ani hurtownie. A kobiety chętnie by kupiły takie biustonosze.

Z każdej kolekcji zostawało kilka-kilkanaście sztuk.

- Swojego sklepu, żeby urządzić wyprzedaż, wtedy nie mieliśmy - opowiada Andrzej Ciulkin.

Wpadł więc na pomysł, aby urządzić wyprzedaż w internecie. Wystawili biustonosze po 19,90 zł za sztukę. Zareklamowali się na portalu internetowym. Zainteresowanie przerosło ich oczekiwania. W jeden dzień dostali 800 zamówień. Musieli spakować ponad 3 tys. sztuk bielizny, ręcznie wpisać adresy na paczkach i wypisać rachunki.

- Do obsługi wyprzedaży wydelegowaliśmy jedną osobę. Gdy przyszły zamówienia, szybko zatrudniłem jeszcze 10 osób. Pracowaliśmy od piątku do niedzieli, z przerwą na kilka godzin snu. Wyrobiliśmy się - wspomina Andrzej Ciulkin.

Postanowili kontynuować wyprzedaże. Namówili do współpracy innych producentów. Zajęli 150 metrów w siedzibie GAI. To szybko okazało się za mało. Przenieśli siedzibę na ul. Warszawską: tu mają 600 mkw. Z czasem otworzyli też swój sklep stacjonarny przy ul. Białówny. Jest to nowoczesne rozwiązanie - połączenie handlu internetowego z tradycyjnym.

Klienci mogą zamówić towar przez Internet, następnego dnia jest on w sklepie. Klientka może zobaczyć towar, zmierzyć go i dopiero podjąć decyzję o zakupie. Co więcej - może nawet zabrać go do domu i zwrócić go w ciągu dwóch tygodniu.

- Wychodzimy tu naprzeciw tym, którzy jeszcze obawiają się zakupów internetowych - mówi Sylwia Maksymiuk, dyrektor Kontri. - Niewykluczone, że będziemy takie sklepy otwierać w innych miastach.

Dziś Kontri to już nie tylko wyprzedaże bielizny. Firma stale wprowadza nowe marki polskie i zagraniczne. Oprócz bielizny pojawiała się także odzież. W bazie ma już ponad 120 tys. klientów detalicznych. Poza tym jest członkiem Podlaskiego Klastra Bielizny. Uczestniczy w targach bielizny, ostatnio w Paryżu.

Kontri realizuje teraz projekt dofinansowany z funduszy unijnych, który zakłada wdrożenie nowoczesnego oprogramowania. Przyczyni się to do usprawnienia pracy, logistyki magazynowej i obsługi klienta.

Wyjątkowy ranking uczelni wyższych. Lubię, więc studiuję....

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny