Przede wszystkim mieszkańcy będą mieli wygodniej. Bo w jednym miejscu znajdą się magistrat, urząd stanu cywilnego, straż miejska, a także redakcja biuletynu samorządowego „Rozmaitości”. Poddasze zajmie Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnej Białostockiej. - W sumie będzie tu pracowało 50 osób. No i jeszcze kilkanaście z ośrodka pomocy społecznej - wylicza Jacek Chrulski, burmistrz Czarnej Białostockiej.
W urzędzie oprócz gabinetów urzędników, jest też sala konferencyjna. - Tu się będą odbywały obrady rady miejskiej. Bo dotychczas korzystaliśmy z budynku przy ul. Piłsudskiego 9, gdzie od niedawna mieści się posterunek policji - wyjaśnia burmistrz.
Budynek jest dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych. Jego budowa trwała od 2008 roku.
Inwestycja kosztowała gminę ponad 6 mln zł. Ale była konieczna. Przypomnijmy, że niektóre działy urzędu były rozproszone w trzech różnych miejscach w mieście.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?