Chodzi o departament obsługi mieszkańców.
- Poszczególne referaty właśnie są przenoszone tak, by nie przerywać obsługi białostoczan - mówi Karol Świetlicki z biura prasowego magistratu. - Do końca lutego wszystkie mają już ruszyć w nowej siedzibie.
Trwa stopniowa przeprowadzka różnych działów białostockiego urzędu miejskiego, zajmujących się obsługą mieszkańców, do nowego budynku przy ulicy Branickiego 3/5. Na razie przenoszone są do niego przede wszystkim archiwa.
Pierwsi urzednicy przyjmą interesantów 4 stycznia
Od 4 stycznia pod tym adresem zacznie działać referat obsługi przedsiębiorców. Przeniósł się tu z budynku przy ulicy Słonimskiej 1.
W nowym miejscu będzie się mieścił na drugim piętrze, w pokojach nr 203-209.
Najpóźniej do końca lutego przy Branickiego 3/5 ruszą: referat praw jazdy, dowodów osobistych i spraw wojskowych, a także rejestracja pojazdów. Do tej pory mieściły się przy Branickiego 9.
Budowa nowego, trzypiętrowego budynku przy Branickiego kosztowała około 14 mln zł.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?