Wśród dziesiątek marek, jakie znajdziemy w Outlecie Białystok, jest m.in. 50 Style, którego twarzą w kampanii reklamowej jest Tomasz Frankowski, wieloletni zawodnik Jagiellonii Białystok. Wraz z Tomaszem Kudaszewiczem, dwukrotnym mistrzem świata w paralotniarstwie, będzie on jednym z gości specjalnych piątkowej imprezy.
Rozpocznie się ona o godz. 13.30. Organizatorzy przewidzieli dla odwiedzających tego dnia Outlet Białystok wiele atrakcji: specjalne promocje i rabaty, stoiska z atrakcjami dla dorosłych i dzieci, konkursy z nagrodami, m.in. telewizorem 42” LCD.
Przypomnijmy:
Ofertę Outlet Bialystok stworzy kilkadziesiąt znanych marek, których produkty dostępne będą w cenach niższych zawsze o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych sklepach. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje salony otworzą takie marki jak: Adidas, Big Star, Reebok, Greenpoint, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Pako Lorente, Lavard, Puma, Kubenz, CCC, 50Style, McArthur. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego JYSK oraz strefy gastronomicznej.
Realizacją inwestycji, tj. budową oraz komercjalizacją obiektu zajmuje się firma świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych: BOIG – The Blue Ocean Investment Group. Inwestorem projektu jest Amethyst Investments Sp. z.o.o., generalnym wykonawcą - firma Arteo Sp. z o.o. z Warszawy, a za projekt architektoniczny odpowiada pracownia Archi+ z Białegostoku.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?