Producenci słynnej lalki Barbie od lat starają się zmienić jej słodki, wyidealizowany wizerunek. Stworzyli już egzemplarze o zróżnicowanych kolorach skóry i figurach. Idąc z duchem czasu, zaprojektowali ostatnio Barbie ubraną w koszulkę z napisem „Love Wins”.

„Love Wins” czyli "Miłość wygrywa" oznacza wyraz poparcia dla związków jednopłciowych. Koszulkę najnowszej lalki pomagała projektować blogerka modowa Aimee Song. Pięćdziesiąt procent dochodu z jej sprzedaży zostanie przekazane na organizacje użyteczności publicznej.

Firma Matell stara się podążać za zmianami i wymaganiami rynkowymi, dostosowując wizerunek Barbie do jak największej rzeszy odbiorców kultowego produktu. Ciemnoskóre, skośnookie czy ubrane w hidżab lalki nie tylko cieszą, ale i uczą akceptacji oraz tolerancji dla wszelkiej odmienności.

Zobacz także: