Zarząd PKN Orlen podjął uchwałę, na mocy której spółka dystrybucyjna Tradis z Grupy Handlowej Emperia będzie dostawcą słodyczy, napojów i piwa do sieci 1,4 tys. stacji benzynowych Orlen w Polsce.

Rozpoczęcie wieloletniej współpracy planowane jest na 1 czerwca 2010 roku, a szacowana roczna sprzedaż wynosi ponad 220 mln zł.

- Rozmowy trwały kilka miesięcy. Decyzja Zarządu Orlenu jest ich efektem. Cieszę się, że będziemy mieli okazję współpracować - powiedział Parkietowi Jarosław Wawerski, prezes zarządu Tradisu.

Umowa z PKN Orlen to pierwszy przykład wykorzystania skali Tradisu do współpracy z tego typu podmiotami, działającymi na terenie całego kraju.

Ogromne znaczenie ma także nowoczesny system elektronicznych zamówień, który Tradis wykorzystuje już od kilku lat oraz doświadczenie spółki w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta" - czytamy w komunikacie spółki.

Zobacz: CEDC za 400 mln sprzedaje dystrybucję Eurocash. W tym MTC

Emperia podała, że trwają rozmowy z kolejnymi podmiotami z sektora stacji benzynowych zainteresowanymi współpracą.

Tradis będzie obsługiwał sieć ponad 1,4 tys. stacji benzynowych PKN Orlen poprzez 8 nowoczesnych centrów dystrybucji, zlokalizowanych w Stargardzie Szczecińskim, Poznaniu, Wrocławiu, Będzinie, Białymstoku, Lublinie, Błoniu i Gdańsku.

 

Zobacz: Jarosław Rudnicki, dyrektor Makroregionu Północny-Wschód Tradis