Już tylko tydzień został do konferencji Marketing & Media Summit 2017, która odbędzie się 20 listopada 2017 roku w Warszawie, w Auli Uniwersytetu SWPS. Konferencja jest jednym z najwazniejszych wydarzeń nie tylko dla specjalistów marketingu oraz PR i dziennikarzy.

Uczestnicy wydarzenia będą m.in. poszukiwać odpowiedzi na pytania: na ile innowacyjne rozwiązania, nowe technologie, zmieniły formę i sposób przekazu treści, dotarcia do użytkownika.
Jak zmieniły się media, techniki marketingowe, jakie są światowe trendy w komunikacji.

Będą dyskutować o smart data, komunikacji w omnichannel w tym o e-mail marketingu, influencer relations a także fake newsach, jaki mają wpływ na przekaz.

Będzie też o robotyzacji, sztucznej inteligencji, rozwiązaniach w „chmurze”, jakie wartości nowe technologie wnoszą do biznesu, mediów, ale też jakie wywołują zmiany w wymiarze społecznym.
Na konferencji wystąpią zarówno polscy jak i międzynarodowi eksperci oraz praktycy reprezentujący środowiska mediów, nauki i biznesu.

Marketing & Media Summit 2017 to doskonałe miejsce do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, budowania relacji pomiędzy ludźmi marketingu oraz PR i dziennikarzami, poznania wzajemnych oczekiwań i wymiany doświadczeń.

Konferencja poświęcona będzie przemianom dokonywującym się w dziedzinie komunikacji zarówno w wymiarze biznesowym jak i społecznym w wyniku szybkiego postępu cyfryzacji oraz nowoczesnym formom komunikacji w mediach, marketingu i biznesie.

W trakcie konferencji odbędą się cztery sesje.
Sesja pierwsza: Science fiction czy rzeczywistość – co wiemy dzięki smart data i jak tę wiedzę możemy wykorzystać.
Sesja druga: Jak być innowacyjnym, a zarazem efektywnym biznesowo.
Sesja trzecia: Nowe formy i kanały komunikacji.
Sesja czwarta: Czy opłaca się być wiarygodnym w epoce fake news?

Program konferencji

Tu znajdziesz kompletny program konferencji