W najbliższy weekend Politechnika Białostocka zaprasza na wykłady otwarte specjalistów marketingu internetowego: Karola Wyszyńskiego i Mariusza Wesołowskiego. To „must be” dla każdego, kto zajmuje się promocją lub sprzedażą w Internecie.

W najbliższą sobotę i niedzielę, w ramach cyklu wykładów otwartych PB „Gwiazdy Marketingu”, swoją wiedzą o nowoczesnym marketingu podzielą się dwaj eksperci: Karol Wyszyński i Mariusz Wesołowski. To jedne z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych nazwisk w polskiej branży internetowej.

Karol Wyszyński
Autor najpopularniejszych kampanii na polskim YT, m.in. kampanii świątecznej MALL.PL, która na FB dotarła do ponad 5 mln odbiorców oraz kampanii „TESTERZY JAKOŚCI”, która w 48 godzin od publikacji znalazła się na 11.

miejscu pod względem popularności (Karta „na Czasie”). Członek Jury konkursu GRAND VIDEO AWARDS. Współpracował z Jeffreyem Harmonem przy I kultowej kampanii Squatty Potty (32 mln obejrzeń). Organizator Orange Video Fest 2014 oraz konferencji Video Arena. Prowadził zajęcia dla studentów zajęcia z [YouTube w komunikacji marki] na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładowca na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej na kierunku Marketing Internetowy.jest specjalistą od video marketingu, autorem najpopularniejszych kampanii w polskim YouTube, członkiem jury konkursu Grand Video Awards.

W wykładzie „Czym tak naprawdę jest ten marketing w video marketingu?” opowie o tym, co stanowi magiczny składnik sukcesu na YouTube, jakimi prawami rządzi się „viral” oraz jakie są najczęstsze błędy przy planowaniu i realizowaniu działań video.

Termin spotkania - 17 marca (sobota) g. 13:30-14:15,
Wydarzenie na Facebooku https://www.facebook.com/events/2041054226113407/

Mariusz Wesołowski
Profesjonalną przygodę z Internetem zaczynał w Grupie Allegro, w której nauczył się wszystkiego, co wykorzystuje w życiu zawodowym. Jego sztandarowym projektem, pod którym się podpisywał, były Edukacyjne Spotkania Allegro, ale tak naprawdę praca w dziale marketingu dała mu mocne podstawy oraz szanse rozwinięcia wielu kompetencji i tych marketingowych, i tych sprzedażowych, jak również organizacyjnych. Po pracy w GA szukał ciekawych wyzwań i może pochwalić się portfolio takich Klientów, jak: Agora S.A., Onet S.A., Lidl Polska, Grupa Raben, a na samym tylko rynku szkoleniowym pracował chociażby z takimi super-firmami jak: Nowe Kompetencje, AP Edukacja czy EduInvest. Współautor „Biblii e-biznesu”. Wykłada podstawy e-biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Zdarza mu się wykładać e-marketing oraz e-biznes w ramach studiów podyplomowych na kilku wyższych uczelniach w Polsce.
Z punktu widzenia doświadczonego praktyka opowie o „Wyzwaniach współczesnego digital marketingu”.

Termin spotkania - 18 marca (niedziela) g. 13:30-14:15

Wykłady są otwarte i bezpłatne dla wszystkich zainteresowanych. ich organizatorem są Studia Podyplomowe „Marketing Internetowy” na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej.

Wydarzenie na Facebooku https://www.facebook.com/events/155671541783151/
Miejsce: Wydział Informatyki, Wiejska 45A, wysoki parter, aula 12B,

- Wykłady otwarte w ramach Studiów Podyplomowych na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej, to spotkania osób zainteresowanych i związanych z nowymi technologiami, branżą internetową i przedsiębiorczością. Liczymy na to, że do wakacji będzie jeszcze okazja, żeby spotka się z kilkoma gwiazdami - ocenia dr inż. Paweł Tadejko, kierownik Studiów Podyplomowych "Marketing Internetowy" http://wi.pb.edu.pl/podyplomowe/marketing-internetowy/ na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej.