MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Spółka Glosel na ratunek pszczołom. Na dachu siedziby firmy pojawiły się trzy ule

Alicja Olchanowska
Alicja Olchanowska
Na dachu siedziby spółki Glosel pojawiły się 3 ule. Za rok powstanie pierwszy miód.
Na dachu siedziby spółki Glosel pojawiły się 3 ule. Za rok powstanie pierwszy miód. Materiały prasowe/Glosel
To akcja z okazji 3. urodzin internetowego sklepu Bee.pl. Na dachu spółki Glosel pojawiły się 3 ule, każdy reprezentuje inną firmę - Taniaksiazka.pl, Bee.pl i Glosel. W ulach zamieszkuje 30-40 tys. pszczół. Pochodzą z podlaskiej pasieki. Pierwszego miodu pracownicy spodziewają się za rok.

Spółka Glosel to właściciel internetowej księgarni Taniaksiazka.pl i sklepu Bee.pl. Firma systematycznie wdraża rozwiązania w duchu less waste i propaguje ekologię w życiu codziennym. Tym razem postanowiła wesprzeć chroniony gatunek.

– W dobie zmian klimatycznych i coraz większego zanieczyszczenia środowiska na przedsiębiorcach spoczywa obowiązek wprowadzania proekologicznych rozwiązań. Tylko dzięki nim jesteśmy w stanie zmniejszyć negatywny wpływ prowadzenia biznesu na naszą planetę. Marki należące do Glosel opierają się na sprzedaży internetowej, dlatego robimy wszystko, aby zminimalizować ilość odpadów tworzonych w czasie pakowania przesyłek i wdrażamy przyjazne środowisku zamienniki plastiku. W sierpniu poszliśmy o krok dalej – w ramach świętowania urodzin Bee.pl podjęliśmy działania na rzecz ochrony pszczół na białostockich terenach – mówi Łukasz Kierus, Prezes Zarządu spółki Glosel.

Na dachu siedziby spółki Glosel stanęły trzy ule – każdy z nich dedykowany jest jednej z marek: Bee.pl, TaniaKsiążka.pl oraz Glosel. W ulach tych zamieszkuje już ok. 30-40 tys. pszczół rasy Krainka Prima. Pochodzą z jednej z podlaskich pasiek, a opiekę nad nimi sprawuje zaprzyjaźniony pszczelarz. Pierwszego miodu pracownicy spodziewają się w przyszłym roku.

- Planujemy obdarowywać nim naszych stałych klientów, kontrahentów czy gości biura, a część zbiorów być może przekażemy też na cele charytatywne. To nie koniec naszej przygody z pszczołami – na wiosnę zorganizujemy akcję budowania domków dla dzikich owadów zapylających – informuje Anna Wodzyńska-Szklanko, Brand Manager sklepu Bee.pl.

To nie koniec działań na rzecz pszczół, jakie marka Bee.pl wdraża do programu. We wsi Radule, oddalonej o 30 kilometrów od Białegostoku, założono łąkę kwietną. W miejscu tym pszczoły będą mogły zdobywać pożywienie.

- Warto podkreślić, że łąki kwietne to nie tylko źródło pożywienia dla pszczół, ale też miejsce schronienia i rozmnażania. Naszą łąkę wysialiśmy na powierzchni ok. 10 arów, ale można je tworzyć również w przydomowych ogródkach do czego wszystkich zachęcamy! – mówi Anna Wodzyńska ze sklepu internetowego Bee.pl.

Prezes Zarządu spółki Glosel jest przekonany, że poprzez swoje działania, zachęci do wspierania ekologii inne okoliczne przedsiębiorstwa.

- Chcemy zainspirować inne firmy do brania odpowiedzialności za środowisko i podejmowania aktywności na jego rzecz. Nawet z pozoru niewielka pomoc znaczy bardzo dużo dla zagrożonej fauny i flory. Poszukiwanie ekologicznych rozwiązań oraz troska o naturę powinna stać się obowiązkiem i celem każdego świadomego przedsiębiorcy – dodaje Łukasz Kierus.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny