Podczas marcowej edycji Shopping Center Forum 2015 firma zaprezentuje Pasaż Miejski „Lipowa 41” (Białystok).
Convenience centre
– Zakupy coraz częściej postrzegane są jako strata czasu, który wiecznie zajęci mieszkańcy miast wolą przeznaczać na rekreację czy rozrywkę. Naszą rolą jest stworzyć wysokojakościową przestrzeń handlową w gęsto zaludnionych częściach miasta. Przestrzeń ta dostępna będzie „na codzień” w formule otwartej – z ciekawą ofertę handlową, usługową i gastronomiczną – mówi redakcji Retailnet.pl Andrzej Pańkowski, Dyrektor ds. komercjalizacji Rogowski Development.
– Pomimo, że ludzie są coraz mocniej połączeni cyfrowo, fizyczny kontakt pozostaje kluczowym komponentem codziennego życia. Przestrzeń publiczna w tym i centra handlowe, pozwala najbardziej na doświadczanie obecności innych. Jest najważniejszą wartością dodaną – esencją “nowoczesnej miejskości” – wyjaśnia Andrzej Pańkowski.
– Atuty naszych centrów to umiejscowienie w dzielnicach, w których nie mogą powstać samodzielne obiekty handlowe z uwagi na gęstą, miejską zabudowę czy uwarunkowania miejskich planów zagospodarowania. Chcemy, aby nasze centra wpisały się w nowoczesną i komfortową tkankę miejską. Aby stanowiły ciekawą alternatywę spędzenia czasu ale jednocześnie – znajdowały się jak najbardziej „po drodze” dla szerokich rzesz mieszkańców miasta – dodaje Pańkowski.
Strefa Biznesu: W Polsce przybywa pracowników z Ameryki Południowej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?