Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rusza wielka akcja promocyjna województwa podlaskiego. Ma przywrócić ruch turystyczny w miejscowościach przygranicznych

Agnieszka Siewiereniuk
Agnieszka Siewiereniuk
Facebook/ Podlaskie
Już lada moment na antenie różnych kanałów Telewizji Polskiej, w pociągach Intercity, także w mediach społecznościowych, mieszkańcy Polski i mieszkający za granicą, mają zobaczyć spoty i reklamy zachęcające do odwiedzenia województwa podlaskiego. Akcja ma pomóc w przywróceniu ruchu turystycznego w obszarze przygranicznym, który od blisko roku jest turystycznie niedostępny.

Jak tylko minister Mariusz Kamiński poinformował, że obostrzenia i zakaz przebywania znikają, zarząd województwa podlaskiego wespół z organizacjami turystycznymi podjęli działania, aby zachęcić turystów do odwiedzania naszego regionu. W szczególności tych miejscowości, jakie były niedostępne w wyniku wprowadzonego najpierw stanu wyjątkowego, a następnie zakazu przebywania.

Akcja będzie polegała przede wszystkim na szerokiej informacji o tym, że w województwie podlaskim jest bezpiecznie i można przyjemnie, w spokoju spędzić urlop, skorzystać z uroków przyrody, albo choćby zobaczyć jak wygląda zapora na granicy polsko – białoruskiej. Radni Sejmiku Województwa Podlaskiego zwracali bowiem uwagę, że ta inwestycja sama w sobie może stać się atrakcją ściągającą turystów, mimo że nie będzie można się do niej zbliżać na mniej niż 200 metrów.

- Mogę już teraz powiedzieć, że na przykład promowana będzie Białowieża, Czeremcha, Kruszyniany, ale także Suwałki z uwagi na to, że pojawił się temat tak zwanego przesmyku suwalskiego. Jest on bardzo eksponowany w mediach i ten przekaz może wystraszyć, zniechęcić turystów – wyjaśniała rzecznik prasowa Marszałka Województwa Podlaskiego Izabela Smaczna – Jórczykowska.

Promocja turystyczna i gastronomiczna województwa podlaskiego już trwa. Widać ją na Facebooku „Podlaskie”, ale będzie też uruchomiony specjalny kanał na platformie YouTube. Do tego pojawią się spoty na antenie TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Rozrywka i na innych kanałach. Również podróżni w pociągach Intercity zobaczą na ekranach elektronicznych reklamy województwa podlaskiego zachęcające szczególnie do odwiedzenia miejsc niedostępnych od blisko roku.

Radni wojewódzcy poparli pomysł takiej promocji. Zwracali jednak uwagę, że spoty powinny być prezentowane także w innych mediach niż media publiczne. Na co marszałek województwa podlaskiego odpowiedział, że lista mediów nie jest zamknięta i będzie poszukiwał wspólnie z organizacjami turystycznymi najlepszych kanałów dotarcia do odbiorców.

- Tu musi być szybko. Czas jest bardzo istotny dla takiego działania, które mamy wdrożyć. Dlatego jest tak, wzięliśmy to co mamy pod ręką, ale nie będziemy bazowali wyłącznie na tym. Te działania będą się rozwijały – wyjaśnił radnym Artur Kosicki, Marszałek Województwa Podlaskiego.

Kampania w pierwszej fazie będzie realizowana od 3 do 17 lipca. Całość koordynuje Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Polska Organizacja Turystyczna, która ze swojej strony wywiesi dodatkowo 40 bilbordów reklamowych w największych miastach w Polsce.

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny