Lutowe targi WIN to najważniejsze tegoroczne wydarzenie branży obróbki metali w Turcji i całym regionie Eurazji. Swoje najwnosze technologie i urządzenia prezentowało w Stambule ponad 1800 wystawców z całego świata, w tym białostocki Promotech.
- Turcja to nowy dla nas rynek, na którym chcemy rozwijać sprzedaż; zależy nam też na wejściu na inne rynki bliskie Turcji kulturowo i geograficznie, np. Azerbejdżan czy Irak
- mówi Bohdan Zaleski, współwłaściciel i wiceprezes Promotechu ds. sprzedaży. - Od lat też staraliśmy się pozyskać właściwego partnera handlowego na tym rynku. Wygląda na to, że w końcu takiego mamy.
Promotech zaprezentował w Turcji bogatą ofertę urządzeń do mechanizacji spawania, ukosowania blach i rur pod własną marką, ale nie tylko – równolegle urządzenia spółki były wystawiane na trzech innych stoiskach, pod marka innych dystrybutorów i producentów.
- Jednym z naszych celów biznesowych na najbliższe lata jest wprowadzanie marki Promotech na wszystkie ważne dla naszej branży rynki, na których jeszcze nie istniejemy lub sprzedajemy swoje produkty pod inną marką – podkreśla Bohdan Zaleski.
Podobnie jak na innych światowych imprezach, również w Turcji największym zainteresowaniem branży cieszyły się wózki do mechanizacji spawania Promotechu - wózek Gecko z prowadzeniem po torowisku elastycznym oraz wózek torowy Rail Bull.
- Główne zalety naszych wózków to uniwersalność zastosowań oraz funkcjonalność, klienci to doceniają – mówi Zbigniew Kopciewski, dyrektor handlowy spółki. - Z kolei ukosowarki marki Promotech zapewniają pełen zakres przygotowania blach do spawania. Ważnym elementem zabezpieczania konstrukcji stalowych przed korozją jest załamywanie ostrych krawędzi blach przed malowaniem i tu świetnie sprawdza się nasza BM16. Ten model oraz nasz najbardziej wszechstronny produkt – ukosowarka ABM28 wzbudziły na targach największe zainteresowanie.
Na rynek turecki Promotech wprowadza także swoje duże maszyny CNC i ma na tym polu już pierwsze osiągnięcia. Lutowe targi stały się okazja do poszerzenia kontaktów także w tym temacie.
- Najważniejsze dla nas było wsparcie naszego dealera, rozmowy z potencjalnymi nowymi partnerami oraz spotkania ze starymi naszymi klientami – podsumowuje targi Bohdan Zaleski. - Jesteśmy zadowoleni z tegorocznej obecności na WIN, bo to droga do realizacji ambitnych celów, jakie wraz z partnerem tureckim wyznaczyliśmy sobie w tym roku, a także ważny element naszej polityki handlowej.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?