- Ten rok, pomimo dużych problemów w branży mleczarskiej - zakończenia okresu kwotowania, suszy, rosyjskiego embarga - był dla nas bardzo dobry - mówił podczas czwartkowej konferencji prasowej Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity.
Na inwestycje Mlekovita wydała 100 mln zł. Spośród wprowadzonych na rynek nowych produktów prezes Sapiński najbardziej dumny jest z napoju wysokoproteinowego Super Body Active - tzw. naturalnego dopalacza. Jest on dedykowany osobom, które prowadzą aktywny tryb życia. - Tego jeszcze nikt nie produkuje, to innowacja na polskim rynku - podkreślał prezes Sapiński. Dodał, że produkt zdobył uznanie konsumentów. Napojem proteinowym Mlekovity zainteresowana jest nawet reprezentacja polski w piłce nożnej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?