Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Podlaskie. 3 stycznia Krajowa Administracja Skarbowa wprowadziła jedną infolinię dla wszystkich urzędów skarbowych w woj. podlaskim

Jakub Wróblewski
Jakub Wróblewski
Infolinia to kolejny krok w dążeniu administracji skarbowej do doskonalenia obsługi i zapewnienia wyższej jakości usług.
Infolinia to kolejny krok w dążeniu administracji skarbowej do doskonalenia obsługi i zapewnienia wyższej jakości usług. Podlaska KAS
Od 3 stycznia 2024 r. podlaska Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) wprowadza jedną infolinię pod numerem 22 460 59 90. Oprócz standardowych połączeń, osoba dzwoniąca na infolinię będzie mogła potwierdzić swoją tożsamość TelePinem i uzyskać indywidualne informacje, co dotychczas nie było możliwe przez telefon. Infolinia ma być kolejnym krokiem w dążeniu administracji skarbowe do zapewnienia wyższej jakości usług.

Jedna infolinia dla urzędów skarbowych z woj. podlaskiego

Od środy 3 stycznia 2024 r. klienci podlaskich urzędów skarbowych już na stałe będą korzystać z nowych rozwiązań. Zamiast dzwonić bezpośrednio do konkretnego urzędu skarbowego, będą mogli połączyć się z infolinią. Wcześniej rozwiązanie było testowane podczas pilotażu, który trwał od 4 września do 27 października 2023 r.

Czego można się dowiedzieć dzwoniąc na infolinię?

W zależności od zakresu poszukiwanych informacji klient będzie mógł skorzystać z dwóch typów połączeń: standardowego oraz z potwierdzeniem tożsamości. Jeśli dzwoniący potwierdzi swoją tożsamość telePINem, konsultanci z urzędów skarbowych będą mogli udzielić mu bardziej spersonalizowanej informacji - przekazuje rzecznik prasowy podlaskiej KAS Radosław Hancewicz.

Podlaska KAS informuje, że w skład oferowanych usług wchodzą dwa typy połączeń. Bez potwierdzenia tożsamości będzie można uzyskać ogólną informację podatkowo-celną oraz zarezerwować termin wizyty w urzędzie skarbowym. Takie rozwiązanie pozwoli skrócić czas oczekiwania na obsługę przy okienku.

Po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN z e-Urzędu Skarbowego będzie można otrzymać indywidualną informację podatkowo-celną. Będzie można również otrzymać informację o stanie realizacji nadpłaty z zeznań lub deklaracji podatkowych - informuje rzecznik podlaskiej KAS.

Program „Klient w centrum uwagi KAS"

Infolinia to kolejny etap programu „Klient w centrum uwagi KAS". Obecnie podatnicy mogą większość spraw (zaświadczenie, korespondencja w bieżących sprawach, informacja o mandatach drogowych itd.) załatwić online po zalogowaniu w e-Urzędzie Skarbowym na www.podatki.gov.pl.

Numer infolinii: 22 460 59 90
Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

Zobacz też:Przebudowa drogi S8 do Białegostoku. W ramach budowy trasy S61. Od Podborza do Śniadowa. To fragment międzynarodowej trasy Via Baltica

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny