Kampania ma charakter bajkowy. Każde województwo zostało zaprezentowane w takiej konwencji. Przywołanie świata baśni ma bowiem zaintrygować, zachęcić do podróży i odnalezienia swojej historii.
Podlaskie postawiło na naturę, a dokładnie Biebrzę i jej rozlewiska. Tu znalazł się Robin Hood, który obserwuje ptaki.
- Tylko nasz region będzie się reklamował przez turystykę na łonie natury. Jak wynika z danych zagranicznych ośrodków informacji turystycznej, Podlaskie jest kojarzone przede wszystkim z piękną przyrodą - mówi Urszula Łaszczewska z Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Międzynarodowa kampania ma wkrótce ruszyć.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?