MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Podlaska Organizacja Turystyczna szykuje międzynarodową promocję. Robin Hood nad Biebrzą

(mg)
Taki obrazek będzie promował województwo podlaskie w Europie Zachodniej, a także w Rosji, na Ukrainie, w Chinach, Japonii i Indiach. Międzynarodową promocję przygotowała Polska Organizacja Turystyczna. Jej hasło to Come and find your story - przyjedź i odnajdź swoją historię.

Kampania ma charakter bajkowy. Każde województwo zostało zaprezentowane w takiej konwencji. Przywołanie świata baśni ma bowiem zaintrygować, zachęcić do podróży i odnalezienia swojej historii.

Podlaskie postawiło na naturę, a dokładnie Biebrzę i jej rozlewiska. Tu znalazł się Robin Hood, który obserwuje ptaki.
- Tylko nasz region będzie się reklamował przez turystykę na łonie natury. Jak wynika z danych zagranicznych ośrodków informacji turystycznej, Podlaskie jest kojarzone przede wszystkim z piękną przyrodą - mówi Urszula Łaszczewska z Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Międzynarodowa kampania ma wkrótce ruszyć.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny