MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Piórko 2018. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci. Marcin Macięga namalował książkę dla Biedronki i zdobył 100 tys. zł (zdjęcia)

(adek)
Marcin Macięga, laureat konkursu „Piórko 2018” w kategorii „Ilustracje”
Marcin Macięga, laureat konkursu „Piórko 2018” w kategorii „Ilustracje” Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.
Miłośnik starych znaków graficznych oraz entuzjasta dobrej typografii – Marcin Macięga został laureatem drugiego etapu konkursu „Piórko 2018. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. To jego prace zilustrują bajkę o małym chłopcu Saju, mieszkającym w indyjskiej wiosce na skraju dżungli. Książka trafi do sklepów Biedronka już w listopadzie br.

Marcin Macięga wygrał konkurs Biedronki Piórko 2018

Gang Słodziaków w Biedronce zastąpi Gang Świeżaków. Ja zdobyć nowe maskotki z Biedronki? Od kiedy promocja? [ZASADY PROMOCJI - 22.08.2018]

Spośród blisko 600 kompletów prac, które zostały nadesłane w tegorocznej edycji konkursu „Piórko”, to ilustracje Marcina Macięgi jednogłośnie urzekły członków jury.

– Czwarta edycja konkursu „Piórko” cieszyła się równie dużym zainteresowaniem wśród debiutujących autorów tekstów oraz ilustracji, jak poprzednie. Otrzymaliśmy wiele ciekawych prac, które wyróżniały się kompozycją, barwą czy sposobem ujęcia tematu. Za najlepsze uznaliśmy ilustracje Marcina Macięgi i to jemu przekazujemy nagrodę w wysokości 100 tys. zł. Jesteśmy przekonani, że pozwoli ona laureatowi dalej odważnie realizować pasje związane z grafiką – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.

Biedronka na Fabrycznej w Białymstoku zostanie otwarta 26 lipca. Sprawdź godziny otwarcia sklepu (zdjęcia)

Biogram laureata konkursu „Piórko 2018”

Marcin Macięga mieszka i pracuje w Krakowie. Na co dzień zajmuje się brandingiem oraz projektowaniem graficznym.

Laureat „Piórko 2018” zachęca twórców ilustracji do udziału w kolejnych edycjach: – Przede wszystkim to super zabawa, popracować z fajnym opowiadaniem i domalować do historii własne interpretacje. No i oczywiście, to ogromna szansa dla młodych ilustratorów, aby móc w końcu wziąć do ręki książkę z własnymi ilustracjami – przekonuje autor grafik do nowej książki „Piórko 2018”.

Marcin Macięga jest również miłośnikiem starych znaków graficznych oraz entuzjastą dobrej typografii; skoncentrowanym na detalu i jasnym przekazie. W wolnych chwilach rozwija swój warsztat poprzez eksperymentowanie z formą i rysunkiem.

Prywatnie amator muzyk, miłośnik brzmienia płynącego ze starych syntezatorów oraz fan gier komputerowych. Sam o sobie mówi: „nałogowy kolekcjoner czapek z daszkiem”.

Lidl i Biedronka mają być prestiżowe. Do tej pory konkurowały jedynie cenami. Lidl of the Future czyli Lidl Przyszłości ma podbić rynek

Nową książkę tegorocznej edycji „Piórko” będzie można kupić w listopadzie br. Mali czytelnicy pokochali jej wcześniejsze odsłony, z pewnością będzie tak i tym razem. Marcin Macięga, którego prace zilustrują opowieść o Saju przekonuje o edukacyjnym wpływie literatury na odbiorców: – Myślę, że książka to najlepsza rzecz, jaką można komuś podarować. Ponadczasowy, wartościowy prezent, do którego fajnie wrócić w każdym wieku. Zdradza też, że pierwszy zakupiony egzemplarz przekaże narzeczonej, która zachęciła go do udziału w konkursie, a kilka kolejnych maluchom z najbliższej rodziny.

Lidl i Biedronka walczyły ze sobą niskimi cenami. Koniec z tym. Teraz będą... luksusem [23.08.2018]

Bajka o małym Saju i konkurs „Piórko”

Bohaterem opowieści stworzonej przez laureatkę w kategorii „Tekst”, Magdalenę Wiśniewską, jest mały chłopiec Saj, mieszkający wraz z rodzicami i starszą siostrą Priją w indyjskiej wiosce, na granicy dżungli. Za oknem pokoju Saja rośnie drzewo granatu, od którego to zaczyna się niezwykła opowieść nakreślona przez zwyciężczynię, którą poznaliśmy w czerwcu br.

Sieć Biedronka organizuje konkurs „Piórko” od 2015 r. Do tej pory, w jego ramach, ukazały się trzy książki dla dzieci: „Szary domek”, „Córka bajarza” i „Nieustraszony Strach na Wróble”. Wszystkie zostały entuzjastycznie przyjęte przez czytelników i sprzedały się łącznie w ponad 120 tys. egzemplarzy.

Więcej informacji na temat tegorocznej edycji konkursu znaleźć można na stronie internetowej: www.piorko2018.biedronka.pl.

Dopalacze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny