– Jest to innowacyjne przedsięwzięcie, pierwszy tego typu branżowy punkt w Polsce – mówi Dariusz Sapiński, prezes Grupy Kapitałowej Mlekovita z Wysokiego Mazowieckiego.
Podkreśla on, że do tej pory w hurtowniach czy hipermarketach nie można było znaleźć całej gamy produktów firmy z Wysokiego Mazowieckiego. W hurtowni cash&carry można zaopatrzyć się we wszystkie produkty Mlekovity – a jest to aż ponad 450 różnych pozycji. Zakupy tutaj mogą robić zarówno dostawcy hurtowi (np. sklepikarze czy firmy prowadzące działalność eksportową). jak i detaliczni.
– Chcieliśmy też pokazać się warszawskim konsumentom, wiadomo, że tutaj jest największy rynek – podkreśla Dariusz Sapiński. – Zależało nam na tym, by zaprezentować im całą gamę naszych wyrobów. Mamy 23 hurtownie w całym kraju, ale one są przeznaczone dla sklepikarzy. Z tej będą mogli korzystać także zwykli konsumenci.
Prezes GK Mlekovita chce zobaczyć, jakie będą efekty tego przedsięwzięcia. Jeśli spełnią jego oczekiwania, to niebawem zaczną powstawać kolejne hurtownie tego typu.
Utworzenie hurtowni cash&carry, według wstępnych szacunków, kosztowało około 3 mln zł. Dużym atutem tego obiektu jest lokalizacja.
– Bliskość warszawskiego Okęcia, głównych szlaków komunikacyjnych oraz dworca kolejowego zapewniają centrum dystrybucyjnemu szerokie możliwości logistyczne, nie tylko w skali regionu i kraju, ale również międzynarodowej – mówi Dariusz Sapiński.
Dodaje, że decyzja o otwarciu hurtowni cash&carry jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynków zbytu na artykuły mleczarskie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?