W tym roku, z uwagi na ograniczone środki w budżecie, został zaplanowany tylko jeden przetarg na materiały promocyjne – informuje Anna Kowalska z departamentu komunikacji społecznej Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
Z warunków przetargu wynika, że został on podzielony na cztery części. Pierwsza obejmuje dostarczenie fotomat (podkładek) śniadaniowych ze zdjęciami Białegostoku. Ma ich być 300 kompletów (w każdym cztery sztuki). Z kolei w części trzeciej urząd miejski zamówił 5000 sztuk reklamowych foliowych dużych z logo miasta. Część czwarta obejmuje koszulki bawełniane zarówno damskie, jak i męskie, także w wersji polo. W sumie ma ich być 600. Zamawiający dopuszcza dostawę koszulek polo męskich zarówno z dwoma, jak i trzema guzikami – doprecyzowuje wiceprezydent Rafał Rudnicki w odpowiedzi na pytanie potencjalnego oferenta.
Najobszerniejsza jest część trzecia zamówienia. W jej skład wchodzi m.in. dostarczenie 500 sztuk pendrive, tyle samo breloczków z latarką, jak i ponczo w breloku. Ponadto 300 misiów i podróżnych zestawów krawieckich, 1000 smyczy. W sumie w tej części zamówienia lista obejmuje 19 pozycji.
- Asortyment ograniczony został do materiałów, których Zamawiający już nie posiada lub ich stan magazynowy jest niewielki i wymaga uzupełnienia – tłumaczy Anna Kowalska. - Wybrane produkty są uniwersalne, powszechne, stosunkowo tanie, występujące w dużych ilościach.
Miasto już dwa razy zmieniało termin składania ofert. Teraz potencjalni wykonawcy mają czas do czwartku
Mateusz Morawiecki przed komisją śledczą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?