"Cudu nie było" - tak skomentowali pierwsze wyniki przedstawiciele największej na Litwie spółki handlowej "Maxima LT". Maxima sprowadziła na Litwę polską mąkę oraz różne gatunki kasz w specjalnych opakowaniach, wyprodukowanych z myślą o litewskim konsumencie. Jednak wyniki rozczarowały i nie spełniły oczekiwań.
Chociaż polskie wyroby są tańsze, to ich udział w sprzedaży w kwietniu stanowią zaledwie 3-5 procent całego obrotu produktami tej grupy. Produkty polskie, mimo że są sprzedawane w większych opakowaniach i są tańsze średnio o 10-20 centów niż litewskie, nie cieszyły się takim popytem jak się spodziewano. "Wygląda na to, że Litwinom nadal opłaca się na weekend wyruszać do Polski po większe zakupy, bo i ceny są niższe, i wybor produktów większy niż na Litwie" - napisał litewski portal internetowy "Delfi".
Źródło: inwestycje.pl
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?