Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Krynka promuje czytelnictwo

Maryla Pawlak-Żalikowska [email protected] tel. 85 748 95 52
Spółdzielnia Produkcyjno-Handlowa Krynka już od 68 lat dostarcza nam naturalną wodę źródlaną. I włącza się w naszą kampanię, żeby promować piękno regionu i czytelnictwo, będące dla umysłu tym, czym gimnastyka dla ciała.

Chcemy pokazać mieszkańcom Krynek, że jako lokalny producent utożsamiamy się z tym regionem i go wspieramy. Chcielibyśmy też podziękować lokalnej społeczności za zaufanie, jakim obdarza nas kupując nasze produkty - podkreśla Mieczysław Surowiec, prezes Spółdzielni Produkcyjno-Handlowej "Krynka". Tak odpowiada na pytanie, dlaczego jego firma została Mecenasem Wiedzy lokalnej szkoły - publicznego gimnazjum w Krynkach. - Krynki są przepiękną miejscowością, jednak trochę zapomnianą przez resztę województwa z uwagi na jej przygraniczne położenie. Mamy nadzieję, że przy okazji tej akcji, reszta regionu znowu spojrzy w tę stronę.

Samą kampanię i jej najważniejszą przesłankę - promowanie czytelnictwa wśród najmłodszych, przedsiębiorstwo potraktowało jako bardzo szlachetne wyzwanie.

- W dobie cyfryzacji, gier komputerowych i różnego rodzaju gadżetów, książki i papierowe gazety zostały trochę zapomniane. A to one w dalszym ciągu powinny rozwijać i dostarczać niezbędnej wiedzy. Mówi się, że czytanie jest dla umysłu tym, czym gimnastyka dla ciała. I to wystarczający powód, aby wziąć udział w kampanii - dodaje prezes Surowiec.
Spółdzielnia Produkcyjno-Handlowa "Krynka" to producent wód i napoi z Krynek. Firma od 1945 roku dostarcza swoim klientom naturalną wodę źródlaną wydobywaną ze źródła "Krynka" o głębokości 70 m. Z powodu czystości biologicznej i braku w jej składzie składników szkodliwych dla zdrowia człowieka, nie podlega żadnemu procesowi uzdatniania ani nie jest dezynfekowana. Czyli skład popularnej Krynki w butelkach trafiających do klienta jest identyczny ze składem mineralnym wody ze złoża.

Firma produkuje również napoje niegazowane i gazowane w tym tradycyjne regionalne smaki - Kwas Podlaski i Podpiwnik.

W 2012 roku "Krynka" przeszła znaczną metamorfozę wizerunkową i jakościową.

- Zostały zmienione i unowocześnione etykiety produktów, zarówno na wody źródlane, jak i na napoje niegazowane i gazowane produkowane przez spółdzielnię. Dodatkowo etykiety papierowe zostały zastąpione przez foliowe, znacznie trwalsze i ładniejsze - wylicza prezes Surowiec. - Ponadto wprowadziliśmy do naszego portfolio tzw. wody smakowe, ale nie zapomnieliśmy też o poprawie składów surowcowych naszych napojów gazowanych. Od teraz mają jeszcze lepszy smak, który powinien trafić w gusta nawet najbardziej wybrednych klientów.

Czytaj e-wydanie »

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny