Podczas prelekcji prezentowanej przez Lechosława Chaleckiego uczestnicy m.in. dowiedzieli się, że:
- w zależności od przyjętej perspektywy handlowiec uzyskuje odmienne efekty;
- każdy handlowiec w sposób naturalny przyjmuje jedną z perspektyw, a pozostałych musi się nauczyć; dzięki temu będzie bardziej efektywny;
- omawiane perspektywy to: spojrzenie z pozycji klienta, emocjonalna i energetyczna prezentacja produktu lub usługi, spojrzenie z własnego punku widzenia oraz umiejętność zdystansowania się do procesu sprzedaży;
- każda z wyżej wymienionych perspektyw ma zastosowanie na innym etapie procesu sprzedaży (uczestnicy poznali te etapy i ich zastosowanie).
Na zakończenie spotkania został przeprowadzony warsztat z jednym z uczestników spotkania, co było doskonałym przykładem skuteczności przekazywanej wiedzy.
Natomiast drugi z ekspertów, który wystąpił podczas seminarium - Bartosz Tołwiński - przekazał wskazówki, co można zrobić, aby biznes rozwijał się dzięki ludziom wkładającym serce w swoją pracę.
Seminarium – jak dwa poprzednie – odbyło się w Villi Tradycja przy ul. Włókienniczej 5 w Białymstoku. Rejestracja uczestników ruszyła od godz. 9. Spotkanie trwało od godz. 9.30 do 14. O udziale decydowała kolejność zgłoszeń.
Projekt był finansowany ze środków unijnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?