Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ostatni skok - spot promujący kampanię społeczną przypominającą, że woda to niebezpieczny żywioł

(adek) na podst. bialystok.pl
Wideo
od 16 lat
Już ponad dwieście dwadzieścia tysięcy razy obejrzano białostocki spot „Ostatni skok” promujący kampanię społeczną przypominającą, że woda to niebezpieczny żywioł

- Kampania skierowana szczególnie do młodzieży i osób wypoczywających nad wodą, notuje rekordowe wyniki, na Youtubie obejrzano ją ponad 220 tys. razy - mówi Katarzyna Ramotowska z Biura Komunikacji Społecznej białostockiego magistratu. - Osobista historia białostoczanina Marcina Anchimiuka, który w wieku 15 lat, po niefortunnym skoku do wody, stał się osobą niepełnosprawną spotkała się z ogromnym zainteresowaniem.

Przesłanie, które niesie film „Ostatni skok” trafia do szerokiego grona odbiorców w całej Polsce i na świecie. Jeszcze przed wakacjami obejrzą go uczniowie wszystkich publicznych szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na terenie Białegostoku. Wychowawcy będą prezentować go uczniom podczas godzin wychowawczych, będzie też możliwość zorganizowania w szkołach spotkań z pełnomocnikiem prezydenta ds. osób niepełnosprawnych Adamem Kujawą.

– Mam nadzieję, że każdemu kto obejrzy film, jego przesłanie da do myślenia i wpłynie na większą ostrożność podczas wakacji nad wodą – mówi prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski. – Osobista historia bohatera filmu pokazuje jak dramatyczne konsekwencje może nieść brawura i brak odpowiedzialności.

Film można obejrzeć na profilu Miasta Białystok na YouTube. Kampanii towarzyszą plakaty i ulotki przestrzegające przed skokami do wody. Plakaty pojawią się w autobusach Białostockiej Komunikacji Miejskiej i w przejściu podziemnym przy Al. Piłsudskiego. Ulotki będą rozdawane na plaży miejskiej w Dojlidach i na pływalni przy ul. Włókienniczej.

– To już trzecia w ostatnim półroczu kampania społeczna, przygotowana i finansowana przez Urząd Miejski w Białymstoku – przypomina zastępca prezydenta Rafał Rudnicki. – Wcześniej organizowaliśmy akcje pod hasłem „Jeden procent niech zostanie w Białymstoku” i „Niech nikt Cię nie oszuka metoda na wnuka”. Poruszamy w ten sposób tematy ważne dla miasta i jego mieszkańców.

Autorem spotu promującego akcję jest Krzysztof Kiziewicz – białostocki filmowiec, współtwórca wielu spektakli teatralnych i filmów. Inicjatorem i pomysłodawcą kampanii jest Adam Kujawa – pełnomocnik prezydenta Białegostoku ds. osób niepełnosprawnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny