"Białystok najlepszym miastem w Europie pod względem wzrostu jakości życia. Dziękuję. Tadeusz Truskolaski. Prezydent Miasta Białegostoku". To właśnie niebieskie bannery z tą treścią wzbudziły szczególne zainteresowanie członków KWW Spoza Sitwy, którzy wystawili swoich kandydatów do rady i na prezydenta miasta.
Czytaj też:
- Nasuwa się pytanie: czy ta oczywista propaganda sukcesu to inicjatywa miasta, czy element kampanii wyborczej pana Tadeusza Truskolaskiego - puentuje Jarosław Galej, jego bezpośredni konkurent.
Ile powstało plakatów? Jaką kwotę zapłacono za druk i rozwieszenie bannerów? Skąd pochodziły na to środki - z kasy urzędu miejskiego, czy też z prywatnych środków Tadeusza Truskolaskiego? - takie pytania w imieniu KWW Spoza Sitwy zostały skierowane do magistratu już 26 lutego, w trybie dostępu do informacji publicznej.
Zobacz także:
Odpowiedź przyszła w ustawowym terminie 14 dni. Zbulwersowani jej treścią członkowie "Spoza Sitwy" zorganizowali w środę (20.03) konferencję prasową przez wejściem do urzędu miejskiego przy ul. Słonimskiej.
-"Ze względu na zawiłość sprawy, odpowiedź na ten wniosek zostanie udzielona w przedłużonym terminie o kolejne 30 dni - 10 kwietnia" - streszcza Jarosław Galej. - 10 kwietnia, czyli trzy dni po wyborach dowiemy się, kto sfinansował te niebieskie plakaty. Jeśli takie trzy proste pytania są skomplikowane, to w jaki sposób ten urząd radzi sobie z innymi, naprawdę poważnymi rzeczami? - stawia retoryczne pytanie.
Zapowiedział, że będzie się starał tę sprawę wyjaśnić jak najszybciej, a mieszkańcy powinni poznać prawdę.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?