Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

KAN z nowym wizerunkiem na Targach Grupy SBS

Redakcja
KAN z nowym wizerunkiem na Targach Grupy SBS Podczas targów spółka prezentowała swój sztandarowy produkt – system KAN-therm wraz z cała grupą nowości, m.in. złączki skręcane z gwintami zewnętrznymi w systemie KAN-therm Push Platinum oraz nowe rodzaje grzybkowych zaworów odcinających zgrzewanych z rurami – w systemie KAN-therm PP.
KAN z nowym wizerunkiem na Targach Grupy SBS Podczas targów spółka prezentowała swój sztandarowy produkt – system KAN-therm wraz z cała grupą nowości, m.in. złączki skręcane z gwintami zewnętrznymi w systemie KAN-therm Push Platinum oraz nowe rodzaje grzybkowych zaworów odcinających zgrzewanych z rurami – w systemie KAN-therm PP.
Wszystkie systemy instalacyjne KAN-therm, nowości, a także swój odnowiony wizerunek prezentowała spółka KAN na ostatnich branżowych Targach Grupy SBS w Strykowie k/Łodzi.

Grupa SBS to sieć sprzedaży artykułów sanitarnych, grzewczych i instalacyjnych, która jest organizatorem jednej z największych branżowych imprez targowych w Polsce, dedykowanej profesjonalistom: instalatorom, projektantom i handlowcom. W tegorocznej edycji targów wzięło udział ponad 80 wystawców z branży i odwiedziło je tysiące zwiedzających.
- Te targi to dla nas ważne wydarzenie i doskonała okazja do nawiązania bezpośrednich kontaktów z instalatorami i projektantami, a także poznania opinii na temat naszych systemów oraz firmy KAN wśród naszych klientów - mówi Małgorzata Słomińska-Wicher, dyrektor ds. marketingu w KAN.

Podczas targów spółka prezentowała swój sztandarowy produkt – system KAN-therm wraz z cała grupą nowości, m.in. złączki skręcane z gwintami zewnętrznymi w systemie KAN-therm Push Platinum oraz nowe rodzaje grzybkowych zaworów odcinających zgrzewanych z rurami – w systemie KAN-therm PP.

Spółka jest w trakcie rebrandingu, który polega m.in. na odświeżeniu wizerunku i zmianie szaty graficznej materiałów informacyjnych. Targi stały się okazją do prezentacji tych nowinek instalatorom i projektantom.
- Pokazaliśmy nową linię 12 –stronicowych folderów systemowych, które zastąpiły dwustronne ulotki - dodaje Małgorzata Słomińska-Wicher. - To pierwsze materiały, przygotowane w oparciu o nową szatę graficzną.

Również wystrój targowego stoiska spółki nawiązywał do nowego układu graficznego - na każdej ścianie prezentowany był inny system instalacyjny KAN-therm: Push Platinum, Push, Press, PP, Steel, Inox, Sprinkler i Automatyka.

Zwiedzający targi dowiedzieli się także, że w drugiej połowie maja ruszają dwa konkursy KAN, jeden skierowany do instalatorów, drugi do projektantów, w których nagrodą jest m.in . samochód.

targi

targia
 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny