Na ten cel marszałek już przeznaczył 170 tys. zł. I zaprosił chętnych do udziału w konsultacjach z firmą WYG International, która wygrała na promocję przetarg.
Okazuje się, że mieszkańcy Polski dokładnie nie wiedzą, gdzie leży Białystok, ani jakie tereny obejmuje województwo podlaskie. Najlepiej znają Białowieżę, Tykocin i Augustów.
W styczniu Pentor ma zbadać postrzeganie województwa w kraju.
- Tylko pamiętajcie, żeby pytać ludzi, którzy już odwiedzili podlaskie - przypomina Martyna Zaniewska z biura promocji Białegostoku.
Według badań wynika, że w 2007 roku nastąpił odpływ inwestorów z podlaskiego.
- Bo nie macie lotniska - mówi krótko Piotr Dzik z WYG International. I przypomina.
- Najważniejszym zadaniem władz jest utrzymanie bazy mieszkańców - twierdzi Dzik. - Bo im więcej będzie mieszkańców podlaskiego i im lepiej zarabiających tym lepiej region będzie kwitł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?