MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Jagiellonia promuje Białystok. Miasto mogło oszczędzić 122 miliony

(ab)
Jagiellonia ma w Białymstoku oddanych kibiców
Jagiellonia ma w Białymstoku oddanych kibiców Anatol Chomicz/Archiwum
Gdyby Białystok chciał uzyskać podobna promocję, jaką zapewniła Jagiellonia, to musiałby wydać 122 miliony złotych - przekonywał radnych Mariusz Jurczewski, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok.

Na początku obrad przedstawił krótką prezentację działań klubu dla miasta w sezonie 2010-2011 i korzyści reklamowych, jakie to przyniosło. Chodzi m.in. o logo Wschodzącego Białegostoku, które piłkarze mieli na koszulkach, spotkania piłkarzy w szkołach, reklamę na stronie internetowej.

Powodem prezentacji są trwające prace nad budżetem miasta. Na promocję przez sport zapisano w nim 2,1 miliona złotych. W poprzednim sezonie klub otrzymał aż cztery miliony. Liczy więc, że radni zmienią jeszcze zdanie.

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na poranny.pl Kurier Poranny