Na początku obrad przedstawił krótką prezentację działań klubu dla miasta w sezonie 2010-2011 i korzyści reklamowych, jakie to przyniosło. Chodzi m.in. o logo Wschodzącego Białegostoku, które piłkarze mieli na koszulkach, spotkania piłkarzy w szkołach, reklamę na stronie internetowej.
Powodem prezentacji są trwające prace nad budżetem miasta. Na promocję przez sport zapisano w nim 2,1 miliona złotych. W poprzednim sezonie klub otrzymał aż cztery miliony. Liczy więc, że radni zmienią jeszcze zdanie.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówDołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?