Reagują błyskawicznie. Gdy minister Bieńkowska skomentowała sytuację w PKP słowami: „Sorry, taki mamy klimat”, kilka dni później w ofercie ich firmy pojawiły się koszulki z takimi napisami. Podobnie stało się, gdy Jarosław Kaczyński nazwał innych „gorszym sortem Polaków”.
- Naszym znakiem rozpoznawczym jest szybka reakcja - przyznaje Michał Górecki, współwłaściciel koszulkowo.com.
- To na tym właśnie polega umiejętność analizy rynku i odczytywania potrzeb. I jeżeli to im się udaje - to dostali nagrodę za dobry pomysł - komentuje sukces białostockiej firmy Zbigniew Sulewski, ekonomista z Centrum im. Adama Smitha.
Firma ma ponad 1500 wzorów: - Od artystycznych, przez hobbystyczne, po takie odnoszące się do rzeczy wokół nas - wymienia Górecki. - Wszystko, co budzi emocje, jest dla nas tematem, a dziś emocji wokół polityki nie brakuje.
- Jeżeli używają napisów, które nikogo nie obrażają, to ja nie widzę problemu - mówi Zbigniew Sulewski.
Problemu nie widzą też białostoccy politycy. Chociażby były radny Wiesław Kobyliński. Jego wypowiedź sprzed kilku lat, że w Białymstoku parkingi są mniejsze niż stringi, jest cytowana do dziś.
- Świadczy to o tym, że problem był poruszony w formie żartobliwej, ale trafnej - śmieje się dziś Kobyliński. Na koszulki jeszcze nie trafił.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?