To spółka inwestycyjna powołana przez bank. Czy coś się zmieni w galerii, która ostatnimi czasy nie miała sukcesów?
– Galeria dopiero niedawno została sprzedana, zatem ciężko obecnie mówić o konkretnych planach – mówi Anna Janczewska, dyrektor Galerii Podlaskiej. – Na pewno będziemy dalej działać i się rozwijać. Prowadzimy rozmowy z potencjalnymi najemcami. Bierzemy też pod uwagę małą przebudowę galerii.
Wynajmujący obecnie lokale w galerii jeszcze nic nie wiedzą o tym, że obiektem zarządza inny właściciel. Mamy nieoficjalne informacje, że nowy zarząd planuje spotkanie z nimi jeszcze w tym tygodniu.
Zobacz także. Białystok. Galeria Kwadrat zmienia swoje oblicze.
Galeria Podlaska w ostatnich latach borykała się z malejącym zainteresowaniem klientów. Już w 2009 roku pisaliśmy o tym, że pustoszeją lokale butików, a obiekt przyciąga znacznie mniej osób, niż galerie umiejscowione bliżej centrum miasta. Wtedy była mowa o osiemnastu pustych lokalach handlowych. Dziś firma jest w jeszcze trudniejszej sytuacji – obecnie funkcjonują jedynie 32 punkty, a 24 lokale czekają na najemców.
Obiekt znajdujący się w Białymstoku przy ul. Wysockiego ma 15 tys. metrów kwadratowych powierzchni użytkowej i jest jedyną białostocką galerią, która jest rozlokowana w kilku budynkach. Głównym najemcą Galerii Podlaskiej jest Carrefour, który wynajął 2500 mkw. powierzchni.
Zobacz także. Białystok. Galeria Jurowiecka: projekt gotowy, budowa na wiosnę (zdjęcia).
Marki obecne w Galerii Podlaskiej to m.in. Komputronik, In Medio, Telepizza, Play, Jysk i Mohito.
Do tematu wrócimy.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?