Od co najmniej dwóch dni pasażerowie komunikacji miejskiej używający trzymiesięcznych biletów e-karty borykają się z awarią systemu kasowników. Po przyłożeniu biletu do elektronicznego kasownika pojawia się komunikat: Karta została odrzucona! Błąd Karty!
- Nie wiedziałem co się dzieje. Dopiero co załadowałem kartę na trzy miesiące i pierwszy raz z niej skorzystałem. Po którymś przyłożeniu wyskoczył mi nawet komunikat, że nie mam załadowanej karty - pisze nasz Czytelnik. - Koleżanka podpowiedziała, że może źle przykładam bilet lub jest to błąd w jednym autobusie. Już miałem szukać paragonu z punktu, w którym doładowałem kartę miejską i wyjaśniać to w BKM przy Składowej.
Awaria kasowników. Komunikat na przystanku
Awaria dotknęła wszystkich użytkowników trzymiesięcznych biletów. Na elektronicznej tablicy obok przystanku przy ul. Sienkiewicza pojawił się oficjalny komunikat Białostockiej Komunikacji Miejskiej.
Uwaga użytkownicy biletów 3-miesięcznych na e-karcie. Zgłaszanie błędu przez kasowniki przy przyłożeniu karty spowodowane jest awarią kasowników. Awaria zostanie jak najszybciej usunięta.
Pasażerom pozostaje cierpliwie czekać, aż system zostanie naprawiony. Na szczęście do stycznia 2012 roku nie zostaniemy ukarani przez kontrolerów za nieprzyłożenie karty do kasownika. Okres ten został przeznaczony na zapoznanie się z obsługą nowego biletu i wyrobienie nawyku kasowania karty.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?