I od razu do lady ustawiła się kolejka klientów. – W Alfie brakowało takiego miejsca. Jest tu dużo restauracji, ale nie było typowego fast foodu – powiedziała Marta Danilczuk, która zamawiała kanapki. Oferta sieci to głównie duże, piętnastocentymetrowe, napakowane składnikami kanapki na zimno i na gorąco oraz sałatki.
- Przez wiele lat byłem klientem Subway. Jadałem w tych restauracjach w innych polskich miastach i za granicą - wyjaśnia franczyzobiorca (przedsiębiorca nie chciał ujawniać swoich danych osobowych). Pochodzę z Białegostoku, więc postanowiłem uruchomić punkt w rodzinnym mieście. Nie wykluczam, że w przyszłości będę zakładać kolejne punkty Subway w naszym regionie.
Zobacz także. Subway w CH Alfa Białystok
Klient nie musi ograniczać się do menu, lecz może zamówić kanapkę z wybranych przez siebie składników. Amerykański Subway do Polski zawitał w 2004 roku. Punkt w Białymstoku to 39. lokal sieci w naszym kraju.
Marka SUBWAY®
Z ponad 34 tysiącami lokalizacji w 98 krajach jest ona największym franchisingiem kanapkowym, a także stała się liderem międzynarodowego rozwoju w branży restauracji szybkiej obsługi. Wraz z otwarciem restauracji SUBWAY® na środkowowschodniej wyspie należącej do Bahrainu w grudniu 1984, marka po raz pierwszy wyszła poza Stany Zjednoczone. Odtąd koncept SUBWAY® rozprzestrzeniał się na świecie, a kolejne restauracje powstawały od Argentyny po Zambię.
Gdziekolwiek są zakładane restauracje SUBWAY®, główne menu pozostaje w zasadzie takie samo - z pewnymi kulturowymi wyjątkami i odmianami religijnymi.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?