Jak podają "Wirtualne Media", przedstawia ona spektakularne wydarzenia związane z marką Red Bull. Najważniejszym z nich jest skok ze stratosfery wykonany w październiku 2012 roku przez Felixa Baumgartnera.
Twarzami kampanii są też inni artyści i sportowcy sponsorowani przez Red Bulla, głównie uprawiający sporty motorowe i ekstremalne. Wśród nich są również nasi rodacy. Akcja jest prowadzona w telewizji i kinach oraz sieci. Kampania potrwa około dwóch miesięcy.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Ukraiński dowódca wściekły na swoich ludzi. Mówi o korupcji i zdradzie
- Intrygujące odkrycie na starożytnym cmentarzu. Do czego służyła ta komora? - WIDEO
- Abonament za media w 2024 roku: Co z użytkownikami radia w aucie? Poznaj opłaty
- Putin „czyści" resort obrony. Mówi się o wycieku tajemnic nuklearnych