W Outlecie Białystok, którego otwarcie zaplanowano na 12 grudnia 2014 r., dostępne będą produkty znanych i lubianych marek, zawsze w cenach niższych o 30-70 proc. w stosunku do cen w regularnych centrach handlowych.
Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA swoje salony otworzy kilkadziesiąt markowych sklepów, m.in.: Adidas, Big Star, Reebok, Lancerto, Diverse, Ecco, Albione, Regatta, Brand Collection, Puma, Kubenz, CCC, 50Style. Dodatkowym wzmocnieniem oferty handlowej będzie obecność hipermarketu spożywczego Carrefour, drogerii Rossmann, supermarketu wnętrzarskiego JYSK, oraz strefy gastronomicznej.
- Otwarcie salonu "Pako Lorente" w Outlecie Białystok to konsekwencja dynamicznego rozwoju naszej sieci sprzedaży w regularnych galeriach handlowych; szczególnie teraz potrzebujemy miejsc, w których możemy wyprzedawać końcówki kolekcji - mówi Rafał Chrapkowicz, prezes firmy. - Białystok ze względu na swoje położenie na północno-wschodniej ścianie Polski jest atrakcyjną lokalizacją dającą możliwość dotarcia do klienta polskieg,o jak i naszych bliskich sąsiadów - przyznaje Chrapkowicz.
W tym roku firma planuje otworzyć jeszcze 3 salony outletowe oraz 4 regularne sklepy. Na przyszły rok przewidziano ponad 20 otwarć salonów marki, co oznacza, iż sklepy outletowe będą ważnym wsparciem dla strategii firmy.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówWyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?