Jest pięknie, nowocześnie, biznesowo, dla każdego. Powiedz tak w Białymstoku - przekonuje miły kobiecy głos. W tle widać rynek miejski, Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, Pałac Branickich i łazika marsjańskiego. Taki jest film promujący Białystok, który można już zobaczyć w internecie oraz ogólnopolskich mediach.
- Chcemy pokazać nasze miasto jako miejsce przyjazne młodym ludziom, biznesowi, turystom - tłumaczy Monika Kamińska, szefowa biura promocji w białostockim urzędzie miejskim.
Spot "Tak w Białymstoku" wykonała warszawska spółka Papaya Films, za co otrzymała ponad 119 tys. zł brutto.
W filmie reklamowym został wykorzystany łazik marsjański, skonstruowany przez studentów Politechniki Białostockiej. Razem z nim nasza drużyna wygrała międzynarodowe zawody w Stanach Zjednoczonych. O Białymstoku mówił wtedy cały świat.
Jak podkreśla Monika Kamińska, w przyszłym roku miasto planuje współpracę z uczelniami przy promocji Białegostoku, choćby poprzez pokazanie wybitnych studentów. - Aczkolwiek wszystko zależy od budżetu na rok 2015 - dodaje.
- Cieszymy się, że dokonania naszych studentów zostały zauważone. Bo Podlaskie to nie tylko żubry - mówi prof. Andrzej Seweryn, dziekan wydziału mechanicznego PB. Zapewnia, że jego uczelnia chętnie zaangażuje się w taką promocję, która ściągnie do nas inwestorów.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?