Zadaniem tym zajmie się firma East Studio z Lublina, która wygrała przetarg ogłoszony przez urząd marszałkowski.
- Charakter oraz kreacja scenariusza spotu będzie opierała się o hasło: "Podlaskie: Siła! Poczuj siłę natury, kultury i interakcji" - mówi Jan Kwasowski z urzędu marszałkowskiego.
Na pewno zostanie wykorzystany pełen kolorowych kwadracików żubr - logo podlaskiego.
Akcentowany będzie motyw siły w kilu kontekstach. Chodzi o siłę natury, kultury, sztuki czy tradycji, czyli bogactwo różnorodności kultur. Ważna będzie też kreatywność oraz kultura fizyczna.
- W spotach promocyjnych wykorzystane zostaną wizerunki sportowców rodem z województwa podlaskiego. Zaangażowanie mieszkańców zbuduje pozytywny wizerunek świadczący o poczuciu tożsamości i przywiązaniu do regionu. Aktorzy zostaną przedstawieni w dynamicznych pozach we wskazanych miejscach - dodaje Jan Kwasowski.
Przygotowanie promocyjnych filmów ma rozpocząć się jeszcze w tym miesiącu. Ich koszt to 130 tys. zł.
Spoty promocyjne będą emitowane w kinie i telewizji wiosną 2015 roku, dodatkowo w kinie jeszcze pod koniec roku 2014. Emisja spotów w internecie planowana jest od końca 2014 roku do połowy kwietnia 2015 roku. Ponadto wiosną pojawią się billboardy w największych miastach w Polsce oraz reklamy citylight w warszawskim metrze.
Kampania medialna to jedno z działań w ramach projektu "Podlaskie - odwieczna potrzeba natury", finansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. Z tego samego projektu w podlaskiej operze zostało otwarte Centrum Informacji Turystycznej, które prowadzi Podlaska Organizacja Turystyczna.
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?