Prezes Naszej-Klasy wyjaśnił dziennikarzom dziennika.pl, że portal będzie chciał odejść od wąskiego pozycjonowania wyłącznie na znajomości ze szkoły.
Prezes Naszej-Klasy wyjaśnił dziennikarzom dziennika.pl, że portal będzie chciał odejść od wąskiego pozycjonowania wyłącznie na znajomości ze szkoły.
Wcześniej już uruchomił kontrowersyjnego Śledzika i komunikator Ntalk. Teraz, wzorem Facebooka, pojawia się gry pisane przez firmy, które już umieściły swoje produkty na Facebooku.
Portal dzięki nowym produktom będzie chciał walczyć o większe wpływy z reklam.
Według analityków w tej chwili Nasza-Klasa ma sześć milionów więcej użytkowników niż polski Facebook.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?