Miasto ustaliło cenę wywoławczą na 4 miliony złotych. Konserwator zezwala na rozbudowę obiektu, ale jednocześnie wymaga zachowania odrębności zabytkowej struktury, zachowania ceglanej elewacji i wnętrz z żeliwnymi słupami.
Wadium w ustalonym terminie wpłaciły dwie firmy: Agencja Reklamowa Plus i MCH Group sp. z o.o. I tylko ta druga firma wzięła udział w przetargu. Licytujący mężczyzna nie wiedział za bardzo czy w ogóle powinien przebijać. Ostatecznie raz podniósł numerek, cena wzrosła o 40 tysięcy i już po sprawie. Nabywcy nie chcieli ani ujawnić swoich wizerunków ani określić przeznaczenia obiektu. Stwierdzili, że ich firma działa w kilku branżach, a obostrzenia konserwatorskie nie stanowią przeszkody.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?